Het Regionaal Archief Zuid-Utrecht bestaat als gemeenschappelijke regeling uit een bestuur en een ambtelijke organisatie. Het bestuur, dat twee tot drie keer per jaar bijeenkomt, bestaat uit burgemeesters en wethouders van de aangesloten gemeenten. De organisatie heeft 16 medewerkers.
Daarnaast heeft het RAZU al jaren een actieve groep van ongeveer 35 vrijwilligers. Dankzij hen kunnen we onze historische collectie steeds beter toegankelijk maken.
Heeft u interesse in vrijwilligerswerk bij het RAZU? Klik dan hier om contact op te nemen.
Medewerkers
Wietse Bakker
Directeur & Gemeentearchivaris
Bram Klapwijk
Informatieadviseur
Judith Karis
Functioneel Applicatiebeheerder
René Voorburg
Dataspecialist
Elleke de Ronde
Medewerker Cultuurhistorie
Jelle Vonk
Medewerker dienstverlening
Pascal de Haan
Medewerker Dienstverlening
Marianne Rense
Medewerker Dienstverlening
Eddy Hinders
Medewerker archieven
Harriëtte van Doremaele
Medewerker archieven
Maartje Slijkhuis
Medewerker archieven
Ruth Werkhoven
Coördinator vrijwilligers en medewerker bibliotheek
Steven Brouwer
Archiefassistent
Bestuur
Bestuursvoorzitter | G.P. Isabella | Namens de gemeente Houten |
Vice-bestuursvoorzitter | S. Hitipeuw | Namens de gemeente Vijfheerenlanden |
Bestuursleden | R. van Bennekom C. van Rhee-Oud Ammerveld G. Boonzaaijer J. Kuiper |
Namens de gemeente Bunnik Namens de gemeente Rhenen Namens de gemeente Utrechtse Heuvelrug Namens de gemeente Wijk bij Duurstede |
Adviserende leden | I.E.C.M. Broos H.A. Hokke |
Provinciaal archiefinspecteur Secretaris |